неделя, 27 февруари 2011 г.

Потрошачи мање купују тецх ствари, нека то буде дужи

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/yv4CDopckUo/Consumers-Buy-Less-Tech-Stuff-Keep-It-Longer:
Хју Пицкенс пише пише "Њујорк Тајмс извештава да постоје индиције да је море промена се дешава у понашању потрошача, као резултат велике рецесије: Американци купују мање-тецх ствари и што трају дуже (рег. могу бити потребни). Иако је у многим случајевима разлика је само месеци, економисти и потрошача кажу да приступ може трајати дуже потпуни опоравак и повратак лако кредита, због снажан утисак криза је учинила на потрошаче, на пример Пати Хаусеман заглави. са њом пет година стара Аппле рачунар све док се не почео да прави буку чудно зујање и повремено квару пре него што је купио нов компјутер за Божић -. заправо, обновљена једна ". недељу дана касније, један је умро стари смо га Тимед прилично добро", каже Хаусеман, додајући да није толико да не могу да приуште нове ствари, али да је последњих неколико година економског превирања оставила утисак да може да се краде од своје будућности и бацање робу која и даље има вредност Потрошачи су држи на нове аутомобиле. за рекордних 63,9 месеци, што је 4,5 месеци од годину дана и 14 одсто од краја 2008, према једном истраживању фирме. Индустријски аналитичари такође, извештавају да су људи у просеку чека 18 месеци да унапреде своје мобилне телефоне, за разлику од сваких 16 месеци само пре неколико година. "Нећемо назад у време наших бака" приче о томе шта су држали и како су ствари тако да пажљиво користе ", каже Ненси Ф. Коехн, професор на Харвард Бусинесс Сцхоол и историчар понашања потрошача. "Али, видећемо у складу полако или трудгинг ка томе."

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар