събота, 26 февруари 2011 г.

Питајте Сласхдот: Да ли је у корпу за отпатке Добра метафора ГУИ?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/sHmgeEHN8rs/Ask-Slashdot-Is-the-Recycle-Bin-a-Good-GUI-Metaphor:
дсгинтер пише: "Током недавне надоградње оперативног система Виндовс 7, ја сам онемогућио" корпу за отпатке "да се појављују на радној површини за употребу. Зашто Зато што омогућава корисницима да бисте преузели луталица брисања Иако је ово био циљ" корпе за отпатке у првом. . месту, већина људи (укључујући и мене) су у добра навика вођења уредан радни простор и "вађење смећа" кад виде да је то пун За неке људе, њихове ОКП значило да је брисање датотека два корака: обришете датотеку, а затим испразните корпу за отпатке Пише га онемогућите од погледа., открио сам да се враћа првобитну функцију за натуцање пута да је то заиста потребно Зашто ми троши пиксела на такав сиромашна метафоре. " Идући даље, да ли постоји нека комбинација метафоре и начин коришћења који би вам висе корисно или природно?

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар