събота, 26 февруари 2011 г.

Смарт Пхоне добија Возач Из Брже вожње улазница

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/oDKQA3MV4qs/Smart-Phone-Gets-Driver-Out-of-a-Speeding-Ticket:
Хју Пицкенс пише пише "Сахас Катта пише да Скаттертецх саобраћаја полицајац га је вукла преко док возите кући и дао му за брзу вожњу, али захваљујући свом андроид, он је завршио напуштањем саобраћаја суд без да плати казну или додавањем једног указују на његову евиденцију. "Ја сам срећом, десило да су Гоогле-нумера приказују када полицајац ме је цитиран због пребрзе вожње на путу кући из места пријатеља", пише Катта "ограничење брзине у подручју је био. само 25 миља на сат и Радар пиштољем полицајац је шокантно клокован ми је вожња преко 40 миља на сат "Једном у суду Катта затражио официр последњи пут је присуствовао Радар пиштољ тренинга, када је уређај последњи калибрисан, или број модела јединице - од којих ниједна није службеник може да одговори. "Ја сам тада. представио своје време оверена ГПС податке са детаљима о мом просечну брзину кретања и максималне брзине током мог кратког одвезе до куће. Оба броја су били и у оквиру Објављено ограничење брзине ", каже Катта." Судија је тренутак и изјавио да нисам крив, али је имао необичан изјаву која је уследила. Да бисте избегли било погрешних интерпретација о својој одлуци, он је одлучио да разјасни своју одлуку наводећи недостатак доказа на делу официра. Он је напоменуо да он није био упознат довољно са ГПС технологију да би одлуку на основу моје доказе, али ја не могу помоћи, али замислите да је значајан фактор "."

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар