вторник, 22 февруари 2011 г.

Први Алфа Кт за Андроид Објављен

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/KDj2Cmcg7EE/First-Alpha-of-Qt-For-Android-Released:
Анонимни читалац пише: "У светлу најаве Нокиа да ће бити весело баца своје постојеће програмерске заједнице у аутобусу не нуди Кт за Виндовс Телефон, пројекат за спровођење Кт на Андроид је најавила свој почетни алфа издање Нецесситас вођа пројекта. Богдана ватра пише, "имао сам сан да ће једног дана, ја ћу бити у стању да размести постојеће Кт софтвера на било ком Андроид платформи сам имао сан да ће једнога дана, сви Кт апликације користе систем широког дељене библиотеке Кт.. Имао сам сан да ће једног дана, све апликације Кт-једном прикупљени и распоређени на један Андроид платформе, да ли ће покренути на било ком другом новијим Андроид платформе и да ће трајати годинама без икаквих рекомпајлирања сам имао сан да ће једног дана, ја ћу бити у стању да креирају, управљају. , компајлирати дебуг и примените коришћењем Кт апликације прва класа грађана ИДЕ Сада, они снова. постане стварност. " Нецесситас Вики нуди неке документације на Кт за Андроид видео демонстрацију на Кт за Андроид у акцији је такође доступна.. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар