събота, 18 декември 2010 г.

Намирането Независимо сочи, телевизия?

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/VOh7gzQMfWA/story01.htm:
bornagainpenguin пише "Slashdot наскоро съобщи, че Старгейт Вселена е отменен, като с нея още един от по-малки vanishingly мрежа Sci-Fi показва, за да гледате по телевизията. В коментар на тази история някой посочени Pioneer One като алтернатива на традиционните мрежа серии. I съм го изтеглите сега и очаквам с нетърпение да го видя, но аз съм се чудех какво друго е на разположение, което е независимо, произведени и има по-голям акцент върху парцела и довършителни всъщност историята вече съм фен на усилията като Батман: Сити на белези, Starwreck: В Pirkinning, и Стар Трек: Фаза II така че аз знам, че много неща са възможни, аз просто не знам къде да ги намерите може да ви помогне, като направи някои препоръки "!?

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар