петък, 14 октомври 2011 г.

Сони Ерицссон Продато 22 милиона Андроид телефона до сада, Одлазак Смартпхоне-Само у 2012

Занимљиве вести о УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/GVtUsDPX4Vg/:
se

Дан после Гоогле- најавио је да 190 милиона Андроид телефона су произведени до сада, Сони Ерицссон јутрос открио да је 22 милиона оних који су се продавале су своје Андроид погон Кспериа паметних телефона.

У ствари, 80 одсто од продаје компаније сада долази из виших крају мобилних уређаја, због чега ће Сони Ерицссон бити померања свој целокупан портфолио производа са смарт телефонима током 2012, саопштила је компанија.

Сони Ерицссон процењује да свој удео у глобалном Андроид тржишту смарт телефона током К3 био је око 12 одсто у обиму.

Као компаније председник и генерални директор Берт Нордберг је рекао недавно: вероватно је требало да узимају иПхоне озбиљније када је уведен.

Компанија избила чак - мада једва - током К3, након што € 49 милиона евра (~ $ 67,6 милиона евра) профита у трећем кварталу прошле године, а пријавио мали у односу на годину пад прихода. Приход за трећи квартал ове године била је око € 1.59 милијарди евра (~ $ 2.19 милијарди долара), у поређењу са € 1,6 милијарди годину дана раније.

Компанија криви пад нето прихода на вишим порезима и ниже марже.

Јединице се испоручују током квартала били су 9,5 милиона, 9 одсто смањење у односу на године због пада испорука "карактеристика телефона.

Зарада долазе недељу дана након Валл Стреет Јоурнал известио да могу Сони ускоро купити Ерицссон из партнерства. Компанија је одбио да коментарише рекао извештаја током зараде К3 позив.


Сони Ерицссон Мобиле Цоммуницатионс је глобални провајдер мобилних мултимедијалних уређаја, укључујући богати карактеристикама телефона, прибор и ПЦ картица. Производи комбинују моћне технологије са иновативним апликацијама за мобилне слике, музику, комуникацију и забаву. Нето резултат је да је Сони Ерицссон је заводљив бренд који ствара убедљиве пословне могућности за мобилне оператере и пожељно, забава производа за

Няма коментари:

Публикуване на коментар