нонпрофитеер пише "банке планирају да се такмиче са Гроупон и ЛивингСоциал циљајући на купона и бави на имаоце кредитне картице на основу њихове навике су пронашли начин да то уради без кршења финансијских приватности закона:" Они су. "продају" шопинг навике исти начин Фацебоок "продаје" лични подаци о корисницима:. у мрежи је паметна приватност рада око Баш као што Фацебоок-оглашивачима омогућава да посебно циљају одређене врсте корисника на основу њихових информације о профилу (без заправо под условом да информације о профилу на оглашивачима. .), банке планирају да дозволи оглашавачи шаљу бави и купоне својим корисницима на основу онога што сте купили раније тај начин, без корисничких података заправо оставља мреже - уместо тога, бави само унесите мрежа Сваки пут када купац плаћена места у даље. један од тих послова, банку добија провизију. "
Прочитајте више ове приче на Сласхдот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар