вторник, 12 юли 2011 г.

Гоогле + Већ на 10 милиона корисника

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/pW9HMNbY0E0/Google-Already-At-10-Million-Users:
Анонимни читалац пише: "Ја пројекат који ће Гоогле лако проћи 10 милиона корисника сутра и могли би достићи 20 милиона корисника овог викенда уколико задржи Позови дугме доступан као један Г + корисника је рекао, лако је потценити моћ експоненцијално. раст. " Кладим се да ако људи поруку у дискусији која им је потребна позива, можемо овде нуле међусобно леђа. Ја сам био помоћу Гоогле + за неколико дана сада (Да ћу вас ставити у круг;) и имају много тога да љубав, али ако могу капије Твиттер и Фацебоок, најбољи интерфејс у ​​свету неће помоћи све док ми Ја могу да убедим бабе и деде моја деца 'да преместите.

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар