събота, 2 юли 2011 г.

Да ли је Гроупон лоше за мала предузећа?

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/UQCmDEX5Qgc/:

Напомена уредника: Следећи пост је одговор на наш гост серије узимајући критички поглед на дневним индустрије бави. Је написано га Винициус Вацанти , генерални директор Иипит , свакодневно се баве агрегатор који прикупља се бави из више од 300 дневних баве сајтова.

Ако гледате Нигхтли Невс, требало би претпоставити да је убиство на сваком блоку, а ако сте били читања ТецхЦрунцх је недавно, требало би да преузме Гроупон је убио малог бизниса у сваком граду.

Имајући у виду стотине хиљада трговаца који су се приказивали свакодневно бави у протеклих годину дана, неминовно је да ће мало њих имали лоша искуства. Међутим, да претпоставимо да шачица ових анегдота у потпуности представљају искуства трговаца са дневним бави недовољна и неодговорно.

Серија гостију блогу аутора Роки Агравал критикују свакодневно бави, саветује малим предузећима да даље остану на основу примера где се бави не да се окрену профита за предузећа. Док Роки постове су свакако добронамеран, његово сведочење је у великој мери заснива на неколико анегдота и основне неразумевање свакодневно баве економије.

Као што смо детаљно у Иипит је Дневни понуде индустрије Р епорт на основу више од 100.000 прошлости бави, 43% нуди у мају укључени трговци раде посао за најмање својим други пут. Могу толико да се трговци заваравања? Јасно је да неки трговци су то схватио.

Док сам схвати и аплаудирају Роки мотивација за заштиту малих предузећа, могу да те компаније заиста игнорисати канал маркетинга који може да испоручи више стотина, ако не и хиљаде нових купаца у цену по конверзији модела? Не само да су већина мала предузећа се боре, своје стандардне маркетиншке канале Иеллов Пагес и новине постају све мање и мање ефикасан.

Уместо говори малим предузећима да избегну свакодневно бави, како покушавају да разумем зашто неке мале фирме имају успех?

Уз то разумевање, онда би едуковати других малих предузећа о томе како они могу бити у стању да понове да се успех.

То је игра бројевима

Као и већина маркетиншких опција, свакодневно бави се своди на бројеве. Добра вест је да је већина кључних варијабли које утичу на успех свакодневно договор искуство може бити оптимизована малим предузећима путем свакодневно се баве структуром и извршење.

Мој ко-оснивач, Џим Моран , написао пост на економију свакодневно бави , укључујући калкулатор. Док је овај калкулатор пече у много претпоставки, то је почетак алат за мала предузећа.

Два најважнија променљиве које могу да мала предузећа оптимизације су:

Вишак: Ова метрика представља колико прихода купца генерише за бизнис од вредност купона. Већи вишак, боље за мали бизнис. Постоје многе ствари мала предузећа могу учинити да се повећа, укључујући престар:

  • Стратешки Цена Понуда. Ако користите ресторан и просечна по особи рачун $ 30, обезбеди $ 15 за $ 30 сертификата. Особа је вероватно да ће

Няма коментари:

Публикуване на коментар