събота, 2 юли 2011 г.

Е-Цоммерце: Беионд Метрика

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/blFJN0Y6n_g/:

Гаутум Гупта је сарадник генералног Цаталист Партнери, где се фокусира на финансијске услуге, предузећа ИТ-а, потрошачке сервисе и нове медије. Пратите га @ гРамблингс .

За све узбуђења око трговине ових дана, дошло је само неколико стварно великих промена у последњих 100 година. Сирс пионир поште реда каталог, ланцима као Валмарт консолидовани велика кутија малопродаје, и Амазон довео инвентар на мрежи. Након више од 10 година раста, е-комерц само чини око 8% од укупног трговине у САД. Јасно је да смо дуг пут да иде у кретању више трговине на мрежи. Верујем следећу еволуцију у е-цоммерце-оно што неки називају "друштвени трговина"-ће користити идентитет корисника и података да би боље персонализовали и услуга клијентима и изван онога што Амазон урадио до сада.

Трговина, и оффлине и онлине, је историјски био у великој мери анонимних и безлична. Оффлине, корисници шетњу у продавницама, види исти робе, дочекује од стране запослених који их не препознају, и сви су у обавези да исте услове на полеђини сваке куповине пријема. Онлине, оловку и папир од старог поште како би каталог замењене су са падајућег менија и поља за претраживање. Амазон и осталим сајтовима појавили да корисницима пружи све што су тражили по ниским ценама. Што омета као онлине каталог је, успех ових онлине продавницама је мери за три и четири слова акронима: ". трошкови купца набавке" ЛТВ "животни век вредност" и Цоца

Међутим, шопинг искуство не може бити потпуно сажети од метрике. Када корисник уђе робну кућу да суде на нове ципеле, она могу да се осећају оклевање не знајући да ли ће меч са својој гардероби. Или, она може да серендипитоусли месту пар штикли из угла њеног ока, али осећа фрустриран чињеницом да је пар није оно што је очекивала, а не у њеном тачне величине, или посао једноставно није довољно добро. Ове врсте куповине препрека-психичких креће у распону од куповине намером да оклевање или фрустрацију-материја више од метрике могу да опишу. Наредном еволуције у е-цоммерце ће избегне ове препреке, знајући идентитет овом конкретном купца и усклађивање података има јавно (експлицитно и имплицитно преференције) да створи више личног искуства куповину за њу.

Знајући њен идентитет није ограничено на име купца или основне демографске информације, али може да садржи његове или њене породице и пријатеља куповине историје, купца воли, стил, бренд преференције, и утицаја. У малопродаји контексту, њен идентитет омогућава продавца да изгради однос са потрошачем. Када је први Сирс продају сатова преко поште, да се изгради поверење код потрошача су обећали да ће корисници сваки гледају продат бити тачна за најмање шест година након куповине иначе би га поправити бесплатно. Баш као Сеарс је крајем 19. века, најбоље онлине продавницама је данас да обећава да ће нас: они обећавају да покаже и помогне да откријемо робу ћемо љубав (персонализација), они обећавају да нам помогну да одлучите шта да купите (алати) и они су обећање да ћемо бити одушевљени целокупног искуства, чак и након што купи (сервис).

Физичка продавци раде под ограничење коначних полица простора и мора да се надају да ће ухватити оком заузет потрошача. У дигиталном свету, са бескрајним изборе, заиста успешне компаније ће издвајати да помогне потрошачима фин

Няма коментари:

Публикуване на коментар