итвбеннетт пише "Према новој студији из Центра Универзитета Станфорд за интернет друштво, готово половина Нетворк Адвертисинг Инитиативе (НАИ) чланова који Стенфорд проучавао оставили праћење колачиће на свом месту после Веб кориснички одјавите од циљаних огласа. НАИ је извршни директор је рекао да без консензуса о томе шта се-не-стаза средствима, рекламне мреже настављају да прикупљају податке из пословних разлога, осим пружања циљане рекламе "Под НАИ саморегулацију кода. компаније обавезују да пружају онемогућите да користе онлајн података за Онлине понашања рекламне сврхе ", рекао је Каран." Али, НАИ код такође препознаје да компаније некада је неопходно да настави да прикупља податке из оперативних разлога који су одвојени од циљање огласа на основу онлајн понашање корисника. '"
Прочитајте више ове приче на Сласхдот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар