сряда, 13 юли 2011 г.

Гоогле Како Озбиљне О Цхроме Профили, пријављене Искуство

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/4eEFVnRGCDM/:

Метеорски успон Цхроме веб претраживач Гоогле је споредни ефекат мислим да много људи недостају. Он даје Гоогле, који жели да настави да буде центар веб на лице велики изазов од стране Фејсбук, крајњи оружје. И док Гоогле никада неће признати ово, не морају. Ми смо већ да га видимо.

Најновије гради Цхроме (верзија 14 на Канарским канал) имају нови, експериментални профил пребацивање и стварање икона. Ова способност да везују Гоогле налог да Цхроме је око већ неко време, и то је витални део Цхроме, али с обзиром на нови графички изглед функцију, јасно је да Гоогле намерава да овај много корисније и убедљив.

У горњем десном делу Цхроме спољне хром (хех), видећете иконицу пехарима да Гоогле воли да користи за експерименталне функције. Кликом на ово Вам омогућава да видите профил Цхроме прилагодите га пребацити на други или да га избришете. Прилагођавање је и даље рудиментарна - можете подесити опције за синхронизацију (што је опет, стари), или можете да креирате нови профил. Када одете да креирате нови профил, бићете одведени на страницу која вам омогућава да подесите назив профила и изаберите икону профила - то је слично Цхроме. Текст творац гласи:

"Цхроме профил садржи скуп маркера, историју прегледања, сачуване лозинке, и теме. Можете да креирате више скупова ако треба да управљате детаљна подешавања. На пример, можете користити један профил, и ваш пријатељ можете да користите другу. "

То све звучи једноставно и сјајно. Али опет, не заборавите овде у основи власт. Гоогле је добила Цхроме способност да понуди свим корисницима Гоогле-у потпуности пријављене искуство као што претражујете веб. Тренутно, они раде основне ствари, али доле линију, они су лако могли да померите прекидач на више моћне функције. Можда Цхроме ће добити пуну Гоогле + интеграције (трака са алаткама преко Гоогле сајтова Молим вас?. Како би било да један преко читаву мрежу!)? Или како о Гоогле-јединственог пријављивања? Или како о дубоко интегрисане огласне мреже?

Опет, Гоогле ће ускратити све ове намере јер сам нека врста што их звук опаке. Али, истина је да они само паметни потези (мада ће антимонополске регулатора несумњиво се не слажу Ако Цхроме постане довољно велика). И Гоогле би лудо да их не спроводе.

Фацебоок је Гоогле-ов највећи изазов на Веб-у, и Цхроме даје им нешто што Фацебоок-нема: бровсер . Сада, Фацебоок је несумњиво ради на један (немам реалне информација овде изнад здрав разум - то би било сулудо ако се не раде на један) и они већ били радите неке партнерске односе у простору . Са Цоннецт, Фацебоок је све било о понуди до пријављене у Фацебоок искуства преко интернета. Али Цоннецт је лукав. Власници сајтова треба да га спроведе. Шта ако корисник може да уради у свом претраживачу?

То је Гоогле-ов златну прилику са хромираним. И беба се предузимају кораци.


Няма коментари:

Публикуване на коментар