неделя, 12 юни 2011 г.

Уради сам иПад Пхото Боотх снима тренутака можда бити сувише пијан да се сетите

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/06/12/diy-ipad-photo-booth-captures-the-moments-you-might-be-too-drunk/:
Уради сам иПад Пхото Боотх снима тренутака можда бити сувише пијан да се сетите
Уморни сте од истог старог рачунара-скрипта Пхото Боотх ничу на сваком венчању, бар Мицва и секретара прослави Дана похађате? Па, нисте једини - немачки фотограф по имену Роко има одвод и његову наводну фрустрација због конвенционалне бушење Пхото Боотх да створи своју сопствену иПад повезан подешавање. Роко је аранжман има Никон ДСЛР , бежични блиц окидач, и иПад , користећи СхуттерСнитцх апликацију, пуњена у малу црну кутију и прикључен на ножну педалу која омогућава да партиерс погодио прекидач када то сматрају потребним. Једном заробљен, фотографије се преносе на екран иПад, омогућавајући предмета за претраживање и е-маил своје омиљене изгледа-како-Вацки-ја-сам снимке. Ако сте у потрази за надоградите свој штанд подешавање фотографију за следећи Усхићење ББК или Светски дан ИПВ6 славље, пратите линк извор упутства.

[Хвала, Крис]

Уради сам иПад Пхото Боотх снима тренутака можда бити сувише пијан да се сети првобитно појавио на Енгадгет дана Нед, 12 Јун 2011 15:29:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | Соурце ифун | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар