неделя, 12 юни 2011 г.

Питајте Енгадгет: Бест (не игре) бежичне слушалице?

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/06/11/ask-engadget-best-non-gaming-wireless-headphones/:
Знамо да имате питања, а ако сте довољно храбри да питам свету за одговоре, ево одвод за то. Ове недеље тражња Енгадгет упит долази до нас из читача зачећа, који је прилично урнебесно причу да исприча. Ако сте у потрази за послати упит на своје, кап нам линију на питајте [у] Енгадгет давт] цом [.

"Оно што је најбоље бежичних слушалица на тржишту (не-Гаминг Хеадсет - нема потребе за микрофон) за најјефтинији долар док слушате музику / ТВ-око моје двориште домаћинства и тако. Једно упозорење је да не могу да своје иПод-у, они само морају да раде са нормалном 3.5мм стерео слушалице. Оно што је заиста важно за мене је верност звука и надамо се Удаљеност од предајника године. Чини ми се да је тако прошле 900МХз, и ја сам уморан од слушања мог комшије се жале на њен брак, када је јединица Ја сам тренутно користите подиже своје телефонске позиве.. сам не плаши плаћају $ 300 до $ 400 ако треба али, наравно, најјефтинији је опција преферира "

Види, тај човек је потребна помоћ. Он мора слушалице које репродукује музику, не љути развод позиве. Молимо Вас да помогну тако што пада нека знања у коментарима испод. Хвала. Хвала.

Питајте Енгадгет: Бест (не игре) бежичне слушалице? првобитно појавио на Енгадгет на Сун, 11 Маи 2011 23:25:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар