петък, 17 юни 2011 г.

Питајте Сласхдот: алати за Линукс Диск Енцриптион и интегритет?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/-l78O5jVtgk/Ask-Slashdot-Tools-For-Linux-Disk-Encryption-and-Integrity:
Анонимни читалац пише: "Користио сам Гентоо Линук за дуго и увек су били задовољни са једним од његових бројних алата Диск Енцриптион: цриптсетуп (дм-црипт и ЛУКС) Међутим, недавно сам дао ФрееБСД пробати и, мада. Закључио сам БСД није за мене, био сам задивљен ГЕЛИ (8), ФрееБСД Диск Енцриптион алат. Дешава се овај алат такође омогућава онога што се назива "аутентификацију режим." Поред криптовање диска сектор по сектор, такође чува цхецксумс (СХА256 у мом случају) у њему на свакој пишу о чита, ако је цхецксум мисматцхс, она пропагира грешка горе, што доводи до, рецимо, читање () грешка. Тако не морам да верујете мом диску (осим наравно за боот партиције) више није било:.. било који податак недоследност ће се открити пре него што се подаци користе Имајући трагао за дуго времена без одговора, желим да питам: да ли постоји нешто слично овом у Линуку Напомена: Употреба Бтрфс је валидан решење, али је далеко од стабилне (добио неколико оопсес током мог испитивања) ".

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар