сряда, 8 юни 2011 г.

Питајте Сласхдот: Шта радити са емаил других особа?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/jcz3W-r8-Kk/Ask-Slashdot-What-To-Do-With-Other-Peoples-Email:
вримј пише "Имам довољно заједничко име / презиме комбинацију да сам понекад добијете е-маил других људи у мом фирстнаме.ластнаме @ гмаил.цом налога То није страшно ако је лице;. пустио сам их познајем, они то реши велики проблем имам је са фирмама и сајтова.. ове е-поруке су често не-одговор, што значи да не могу послати назад брзу поруку сам добио кредитну картицу рачуне неко. За три месеца пре него што сам схватио није било ништа за то, али позива компаније (покушао сам неколико порука е-поште прво) Недавно сам добио. обавештење о нечијој дете пријављивања на сајт. Ја немам било коју опцију, али да притиснете дугме за одговор, и реците им да сам прво да кажем да сам родитељ који дете или старатељ не знам где да идем одатле Данас сам добити фактуру од кабловске компаније,.. то је за неку другу државу не можете одговарати идем.. подршку на мрежи, кажу ми мој једини избор је да позовете продајно место сам дао у за банку, али. ја не говорим да се неко други кабловске компаније Да ли постоји начин да се поруке е-поште за непрописно форматиране Гмаил адресу одскок, или не. Очигледно нешто друго? Да ли постоји техничко решење сам погледом И не дешава често, али да је Пита са све не-одговор-маил адресе.. Ја само мрзим подешавање филтера јер се одсеца ови други људи који су куцању, или је неко не уђе нешто исправно, али то је изгледа као најбољи избор Није спам, али то није моја месо.. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар