неделя, 29 май 2011 г.

Питајте Сласхдот: најбољи план за смартпхоне САД за одмор?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WsJ2ANQPLk0/Ask-Slashdot-Best-Smartphone-Plan-For-a-US-Vacation:
СЈрКс пише "Ја сам планирање на посети на северозападу земље за неколико недеља, и био је у потрази за најбољим смарт опција доступна роаминг брзине преноса података и СМС стопе су смешно високе. (Најбољи планови су 0,80 долара / МБ, а 0,75 УСД / поруке) Иза АТ &. Т- и Веризон препаид, да ли постоје неке друге опције (ја сам на иПхоне-4, тако ГСМ мора.) Претпостављам у САД, немам кредитну историју за које се квалификовала за план, а уговор је очигледно се питања података и СМС. једине вазне ствари, са неколико стотина минута биће довољно да само ја планирање на буде у САД за 2 или 3 недеље, али углавном у руралним срединама (УС Роуте 101) толико велики. ( 3Г), покривеност је важно. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар