неделя, 29 май 2011 г.

Гоогле указује искључивања датуме талас, Преведи АПИ (између осталог)

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/05/28/google-pinpoints-shutdown-dates-for-wave-translate-apis-amongs/:
'Тис тужан дан у свету Гоогле- ... бар за програмере који користе било које од шачице несрећнике АПИ. Као АПИ-листу за претрагу гиганта порасла у последњих неколико месеци, то је доношење одлуке о Цулл неколико у напор "пролеће чишћење". У ствари, велики укупно седам нових АПИ су покренута током Гоогле И / О сама, али изгледа као да је крај близу за претрагу блогова АПИ-ја, Књиге АПИ за податке, претрага слика АПИ-ја, Вести претраге АПИ, Патент Сеарцх АПИ-ја, Безбедно прегледање АПИ-ја (в1 само), Преведи АПИ транскрибовати АПИ Видео Сеарцх АПИ и АПИ-Виртуал Кеибоард. Од тих, талас је највише изненађује , али Преведи вероватно највише боли - посебно за јетсеттерс који се ослонио на оне печена у служби за увијање главе око разних језика. Према Гоог, Преведи АПИ-је званично застарела "због значајан економски терет због опсежне злостављања." Прилично злокобна фраза, да будемо сигурни, и даље доказ да труле јабуке упропастити пар ствари за целу од нас. Хит линкове испод да бисте добили увид у пуну штете - ми смо ти упозорење, то није лепо.

Гоогле указује искључивања датуме талас, Преведи АПИ (између осталих), првобитно појавио на Енгадгет дана Суб, 28. мај 2011 17:25:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк Тхинк | Соурце Гоогле | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар