понеделник, 25 април 2011 г.

ПСН доле због "спољних упада," нема вести о поправите, кредитне картице безбедност

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/sDeftyekdJ4/playstation-network-still-down-due-to-external-intrusion.ars:

Више од 72 сата пошто је први пут отишао доле, ПлаиСтатион Нетворк је и даље ту, досадних милионе лојалних Плаистатион 3 клијената који не могу да играју своје игре преко мреже. Нема Портал 2 Цо-оп, нема Мортал комбат мечева, не дом. ПлаиСтатион 3 је на форуму. У ажурирање током викенда, Сони Патрик Сеиболд потврдио је да је прекид због једног или више хакери нападају систем. Ево пуну изјаву .

Спољни упада на наш систем је под утицајем наше ПлаиСтатион Нетворк и Криоцити услуге. Да би се спроведе детаљну истрагу и да провери несметано и сигурно функционисање наше мреже услуга иде напред, ми искључио ПлаиСтатион Нетворк и Криоцити услуге на вечери у среду, 20. априла. Пружање квалитетне забаве услуге нашим клијентима и партнерима је наш апсолутни приоритет. Ми радимо све што можемо да брзо реши ову ситуацију, а ми још једном хвала вам на стрпљењу. Ми ћемо наставити да сте ажурирали брзо као што смо додатне информације да деле.

Добра вест? Игре и даље могу ажурирати! Ја сам у процесу инсталирања три различите исправке за игру која није још увек ван. Као што можете видети, ја сам све о потрази на светле стране ове ситуације.

Такође се чини да је овај прекид је изазвало Сони за говедину на безбедност. "Наши напори да се реши ово питање подразумева поновне изградње нашег система за додатно ојачати наше инфраструктурне мреже", написао је у Сеиболд још једна исправка . "Иако овај задатак је много времена, одлучили смо да је вредно времена потребног да се обезбеди систем са додатну сигурност."

То је све добро и добри, али систем је доле данима, Сони је потврдио да је под злонамерног напада и ПлаиСтатион Нетворк има приступ мојим информација о кредитној картици. Зар не би било сјајно да знате да ли је информација сигурна? Такође би било лепо да смо имали неку врсту процењено време када ћемо бити у могућности да поново играте наше игре на мрежи. Да, ПлаиСтатион Нетворк је бесплатна услуга, али указујући да се изгледа као изговор. Играчи очекују да би могли да играју онлине игре, посебно на викенд, су обавезни да буду узнемирени. Ово није само случај добити оно што плаћате.

Потпуно одсуство транспарентности је хабање. Ћемо бити у могућности да играте онлине ускоро? Да ли нам је потребно да откаже наше кредитне картице? Одговори на ова питања би дивно.

Прочитајте коментаре на овај пост


Няма коментари:

Публикуване на коментар