вторник, 15 март 2011 г.

Џеф и Роб Посетите Луцасфилм

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/4E9me3MP-XQ/Jeff-amp-Rob-Visit-Lucasfilm:
Прошле јесени Хемос почиње да ради за Перфорце: један од њихових клијената је Луцасфилм. Једна ствар је довео до другог, а прошле недеље сам добио да посете објекат Президио у Сан Франциску. Њихов безбедносне политике спречити од мене говорећи ништа о супер-слатких ствари које сам видео у згради, али можете да шаљете ову слику од нас поред Јода статуа испред улазних врата. Захваљујући Мет Јанулевицз за нас узимајући у предња врата и показује око нас, Негатив Џејкобсон за отварање врата кул и Тина Млинови за притиском на клик. Сада могу да кажем да сам био физички ближе Старварс.цом него морам да Сласхдот.орг од 1998, када је живео под мојим столом. Коначно, двобој је бачена: ако негде ради супер (Пиксар јабука НАСА-Беле куће Цомерица Парк??) Ми је спустите е-маил! Нисам горе користећи Мајице као подмићивање да бисте видели Цоол места!

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар