вторник, 15 март 2011 г.

Мицрософт каже Зуне није баш мртав, да не желе да иду у корпу

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/03/15/microsoft-says-zune-isnt-exactly-dead-that-it-doesnt-want-to/:
Сортирај мицрософт-у каже да Зуне није мртав, не желе да иду у корпу
Мицрософт је и даље нуди ни фирма, ни потврда порицање Блумберг јуче је позивајући се они "упознат са одлуком" да Зуне-одређени хардвер, Ла Зуне ХД је мртав. Сада, слично као прошли пут , људи из Зуне тима су ребуттинг те тврдње - врста. Дејв МцЛауцхлан, виши менаџер за развој пословања Зуне, направио дуг изјаву у анитхингбутипод форумима, али је добро кратко зауставио да се каже да је Зуне платформи је жива и здрава. Овде је укус:
СВЕ потрошачке електронике производи имају век трајања, а Зуне ХД је 18мо стара. Ми смо били потпуно искрени у вези Зуне хардвер ове године биће ВП7 телефона, и ми настављамо да обе продаје и у потпуности подржавају Зуне ХД линије производа. И као што сам обећао - ми настављамо да донесе нове апликације и игре на платформу. Више од њих су у радовима, ја вам обећавам.
Велико је питање да ли ће да је 18 месеци стара Зуне ХД икада телефон без замене. Било да је ВП7 или ништа одавде. То је оно што Зуне обожавалаца желе да знају, а од сада још увек не

[Хвала, Ед]

Наставити читање Мицрософт каже Зуне није баш мртав, да не желе да иду у корпу

Мицрософт каже Зуне није баш мртав, да не желе да иду у корпу првобитно појавио на Енгадгет дана Уто, 15 Апр 2011 13:23:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | Соурце анитхингбутипод | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар