петък, 21 октомври 2011 г.

У фокусу: "Мислим да су они луди": Унутар 48 сати борбе да се изгради најбоље видео игре (3. део)

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/TxudpNNAOkc/i-think-theyre-mad-inside-a-48-hour-battle-to-build-the-best-video-game-part-3.ars:

Дописник Брендан Кеог недавно присуствовао 48 сати "игру џем" на Куеенсланд Университи оф Тецхнологи да документује како 20-сан аддлед дев тимова Креирамо за Вас комплетна видео игре за само два дана употребе речи "кључ", "јазавац" и "одело" за савет. Ево трећи и завршни део приче о томе чудно викенда.

Недеља, 6:22 пм

Будим са почети као Беки тресе моје раме. "Жао нам је, Брендан", каже она. "Ја сам заспао, такође."

ИПхоне лежи тик уз главу. Спавао сам кроз аларм који морају бити одлутају годинама. Сунце сија кроз један прорез у светлости блокира завесе и осећам се још горе него сам урадио пре него што сам отишао на спавање пре скоро пет сати.

Гледам горе у одбројавање сат: 09:35:40 да идем. Сада смо добро и заиста у финалу истезања. Очекујем избезумљене кризе да су почеле, али гледајући око инди соби, спавање тела још увек леже свуда. Јасон, програмер, је једина особа будан за Роцкин 'Мојсија, сви остали спавају испод и око њега. Пепео је нигде да се види. Кутија шибица Батерија је напоље.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар