четвъртък, 4 август 2011 г.

Је Слободан софтвер спреман за е-издавачку?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Yi0QD_o5-TM/Is-Free-Software-Ready-For-E-publishing:
јоханнесвилм пише "Током више од 3 године сам пишем докторску дисертацију на политику Никарагве Бити највећи професионални систем за ПДФ генерације, отишао сам са латекс, а да би текст доступан за уреднике., користио сам ЛиКс уредник. Сада када објављивања долази код, насао сам сам морао да проведе доста времена стварања скрипту за конверзију рукопис формате као што су Епуб што ниједан од доступних алата су били прилично спремни да то уради аутоматски је ЛаТеКс само добре за писце. у природним наукама Да ли је опен соурце заједнице бојкотују? ебоок формата, као Ричард Сталман је предложила? Да ли постоји боља средства да учине исто? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар