сряда, 6 юли 2011 г.

Ксбок Ливе Роцк Игре борбе за профитабилност

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nO79PCBKoDc/Xbox-Live-Indie-Games-Struggle-For-Profitability:
Чланак на оппосабле Дефаулт блогу испитује Ксбок Ливе Поп Игре економије, закључивши да програмери имају проблема чинећи довољно новца да оправдају наставак рада са платформом. Цитирање:. "Ако желите да објавите конзолу видео нема лакши пут од Ксбок Ливе Роцк Игре програму Али, иако је релативно лако добили утакмицу на сервису, тешко да се то приметио Постоји много брзе. на КСБЛИГ, толико да је група програмера се повезали на крају прошле године да промовише квалитет наслова инди. Било је приче о успеху, налик недавно објавио ФортрессЦрафт, која је успела да прода 16.000 јединица на дан Релеасе-а они нису баш уобичајене Дакле, практично без промоције, и уз просечне зараде од само $ 3,800 по наслову, зашто програмери и даље да створи игре за платформу. ... готово сви програмери којима смо разговарали су с обзиром на креће од . платформа Али све изгледа да видите своје искуство као вредно, који на крају је део тачке КСБЛИГ: то је место где готово свако може да игра која се може играти на конзоли Девс само треба да знају шта. 'поново улазим. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар