АХАлифе , Е-цоммерце сајт за тешко пронаћи и ексклузивни луксузни животни стил производа, изазвао је 6 милиона долара у финансирању челу ДКП са ФирстМарк капитала учествују у круг. Ово доводи АХАлифе је укупан средства за 9 милиона долара.
Као што смо писали у нашем тесту овог сајта, АХАлифе уводи један нови производ дан у уређивачку формату преко својих е-маил листи, прича о томе како производ је направљен, ко га је и одакле је дошао, а што вам омогућава и да купите производа. Производи спан моду, храну, лепоту, путовања, опрема, кућни декор, технологије, и путовања искуства.
Производи у распону од ручно покривају крокодил иПад на модеран сијалице за уштеду енергије. Оно што чини сајт убедљиви је спој садржаја, трговине и кураторство у платформи АХАлифе је. Целебрити кустоса на сајту су Тим Ган, Венди Мардока, Дону Каран Данијел Боулуд, Бобби Бровн Петра Немцова, Фоодспоттинг је Сораиа Дараби, Синтија Роулеи, и Тина Браун.
Пошто је фирма покренула свој сајт у септембру 2010, АХАлифе је израстао своје претплатничке базе од скоро 10 пута. Нови капитал ће се користити за куратор више робе, изградњу из технологије и садржаја, као и за стицање претплатника.
АХАлифе је садржај + трговина дестинација за јединствене луксузни производи из целог света, колективно кустос група 'тастемакерс ". Сајт има нову руком изабране ставке сваки ...
Няма коментари:
Публикуване на коментар