вторник, 7 юни 2011 г.

Питајте Сласхдот: Софтваре за Организујте Хетерогени Мик датотеке?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/hn5j4JNNrpc/Ask-Slashdot-Software-To-Organise-a-Heterogeneous-Mix-of-Files:
БертиеБаггио пише "Ја сам студент медицине на крају школске године покушава да се моје белешке организована сам у потрази за софтверски систем документ организације да организују мешавину текстуалне белешке, новинске чланке, дијаграме и скенира.. Идеално би било да таква систем би омогућио пуног текста и метаподатака за претрагу, више цатегорисатионс (нпр. ознаке), сачува основни датотеке и да се платформи (Линук / Виндовс / ОС Кс) Иако нисам аверзију да плаћају за тако комплексна решења. идеално софтвер би бити тако ФОСС-да продужење или миграције су могући ако је потребно претраживање радне површине. (нпр. Гоогле Десктоп) вероватно се 90% од онога што сам, осим желе од више цатегорисатионс, што је карактеристика сам највише заинтересовани Тражење појавио слично питање у компанији 43фолдерс што ми је указао у смеру радова и ДевонТхинк, али то су ОС Кс и чини се да има за циљ више на академском раду организације. Шта препоруке не Сласхдот заједница за категоризацију и организовање хетерогена мешавина датотека? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар