събота, 28 май 2011 г.

Питајте Енгадгет: Бест испод 100 $ 5.1 сурроунд систем?

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/05/27/ask-engadget-best-sub-100-5-1-surround-sound-system/:
Знамо да имате питања, а ако сте довољно храбри да питам свету за одговоре, ево одвод за то. Ове недеље тражња Енгадгет упит долази до нас из Грег, који је потребно 5,1 сурроунд звук на најгори, најјефтинији начин. Ако сте у потрази за послати упит на своје, кап нам линију на питајте [у] Енгадгет давт] цом [.

"Ја сам у потрази за буџет 5,1 сурроунд звучни систем да се поставља са основном кућни биоскоп ТВ-у. Имам Панасониц Виера ТХ-42ПЗ85У, и док слика је у реду, интерни звучници недостаје мало зна. Ја да било који звучни систем, без обзира колико јефтино, ће вероватно бити скоро побољшање, тако да сам фокусирајући се више на уштеду новца него што добија невероватно аудио-игре. вредност је име води. Можете ли ми дати неки добар? Хвала "!

Пре пет година, $ 100 не би ти много сурроунд звук свету, али данас? Данас, то је све што вам треба. Баците вашу помоћ у коментарима испод!

Питајте Енгадгет: Бест испод 100 $ 5.1 сурроунд систем? првобитно појавио на Енгадгет дана Суб, 27. мај 2011 22:55:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар