петък, 8 април 2011 г.

Питајте Енгадгет: најбољи бежичну тастатуру са уграђеним трацкпад?

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/04/07/ask-engadget-best-wireless-keyboard-with-built-in-trackpad/:
Знамо да имате питања, а ако сте довољно храбри да питам свету за одговоре, ево одвод за то. Ове недеље Поставите Енгадгет питање долази до нас из Калвин, који је наводно у потрази за Ултимате ХТПЦ тастатура за употребу у свој живот све више Сванк Роон. Ако сте у потрази за послати упит на своје, кап нам линију на питајте [у] Енгадгет давт] цом [.
Ја сам аналитичар и много тога што радим ми је потребно брзо да се пребаците напред и назад између користи мој тастатуре и миша. научио сам доста пречица на тастатури и чак уграђеним макроима за ублажавање потребе за толико пребацивање, али авај, то није довољно. Ја сам почео у потрази за бежичну тастатуру која има уграђени тоуцхпад - на тај начин, моји прсти су само неколико центиметара удаљен Бити ​​у стању да манипулишу показивач на екрану у сваком тренутку. Треба ми онај који има десет тастатура и наменске тастере и-Ф. Има ли неко тамо да има неко искуство са нечим као што је то и то је нашао једну која стварно добро ради? Молим вас за помоћ!
Два у једном. Ми смо га добили. Ако се као добро, пад ваш предлог (е) у коментарима испод.

Питајте Енгадгет: најбољи бежичну тастатуру са уграђеним трацкпад? првобитно појавио на Енгадгет дана Чет, 07 Јан 2011 22:33:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар