неделя, 12 декември 2010 г.

Онлайн проследяване на фирми да започнат Опция-Аут програма

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/AOgVePEqdkA/story01.htm:
storagedude пише "Застрашени от перспективата за по-строги САЩ онлайн законодателство за личния живот, една шепа фирми за събиране на данни са морска заедно за създаване на доброволна система за потребителите, за да видите каква информация да имат и да се откажете от" бисквитки "или редактиране на събраните данни. за по-добро Реклама на проекта Open данни за партньорство е дълъг път от намиране на трайно решение - резултати от наблюдение и големи имена онлайн компании все още трябва да наемат на усилията - но въпреки това е първият опит да се постави цялата тази онлайн данните от проследяването на едно място. Заедно с обявяването на Microsoft тази седмица, че планира да се добави не-писта механизъм за IE9, се оказва, че призивът на Федералната търговска комисия за не-коловоз-система може да се набира някои сцепление. "Отворено данни за партньорство ще бъде особено интересна, като потребители ще бъдат намалени добър поглед към данните, събрани за тях. добра реклама вече позволява на потребителите да се откажат от някои поведенчески насочването на рекламите, и около 5% от тези, които кликват и да научите повече всъщност се откажете (PDF, слайд 5). То ще бъде интересно да се види дали възможността за неучастие процент се променя след потребителите видите какви данни е действително събрани. " За да бъде ясно, че не са те казват ще спре да събира данните. Те просто ще я предоставя на потребителите и позволяват на хората да се откажете от получаване на реклами въз основа на информация, или просто да премахнете всичко, те не искат обща.

Прочетете повече на тази история в Slashdot.




Няма коментари:

Публикуване на коментар