сряда, 19 октомври 2011 г.

Кодирање игре у 48 часова

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/PAE3tGfMsFo/coding-games-in-48-hours:
Оппосабле Дефаулт блогу покрива 48 сати дуге "игра џем" на Куеенсланд Университи оф Тецхнологи у Аустралији. Двадесет тимова игара - 16 инди и четири професионална - такмиче током викенда да се изгради функционалну игра базирана на неколико намјерно нејасан кључних речи. Овај чланак докумената браинсторминг сесије, а почетком прототипа рад. Цитирање: ". Тимови постају мање причљиви као поноћ приближи и индивидуални чланови тима све смири у свој посао сви изгледа одлучни да не дозволите спава преузети још увек узимам обилазак неке друге екипе Бадгерс се.. анимирани, нога покрета први са статичким тела изнад њих Остали тимови. нема уметности још увек и само користите боје правоугаоника као што се спустите механике остали су и даље лепе скицирање концепта уметности и кодирање на нивоу уредника.. 'За кретање по просторији је да се чује Рандом одломака креативности и математике. "Ако кренемо з-осе, такође, можемо да урадимо ову ствар" или "шта ако процедурално генерисаних тог објекта." У том једном месту, шеснаест игре долазе у биће које нису биле чак ни концепт пре осам сати. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар