сряда, 20 юли 2011 г.

Програмер панел пита да ли ААА игре су сувише дуго

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/QZKK2D_hvzA/Developer-Panel-Asks-Whether-AAA-Games-Are-Too-Long:
Гамеспот извештаје о дискусији на Развити 2011 конференције у којој панел дизајнери игара питање да ли недавно великог буџета издања попут Хеави Раин и ЛА Ноире је предуго за укус типичне играч је. Цитирање: "'Играчи губе стрпљење", рекао је [Алексис Кенеди у Фаилбеттер игара], када је упитан о својим искуствима са Хеави Раин, "тако да многи људи не стигну до краја и изгубити пуно утицаја приче." Он није био поздравни своје нарације било, питање корист заснивајући игре на дуго форми наратива као што је то филм, што је резултирало "бастардизед" причом која не баш рад ... воли социјалне и повремене игрице. , а посебно су јефтине играма доступним на мобилним, измењена очекивања играча, Вијеће је закључило Како гејмери ​​плаћају мање новца, постоји мања потреба да се створи 10 сати плус искустава игре, јер потрошачи више не осећају схортцхангед.. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар