сряда, 20 юли 2011 г.

Дневни Деал Статистика: великих играча још увек контролишу игре, Мобиле Горе (Ох, и животиње су имена у)

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Dm13c6JCI_8/:

Данас, у БИА-/ Келсеи с "се бави 3Д" конференцији у Сан Франциску Дан Висницк, потпредседник маркетинга у Деалмап , деле неке увиде у тренутни пејзаж дневних послова. Деалмап, спремиште дневних послова прикупљених из преко 350 извора, омогућава корисницима да виде локалне бави сајта облику, заједно са прегледа и важне информације - на Веб и на мобилни. Кроз АПИ-ја и ДеалЕкцханге сервис, који омогућава предузећима да лако дистрибуирати бави у различитим каналима, Деалмап омогућава новопридошлих на простор да брзо населити своје апликације са највећи део послова.

Преко података компанија је прикупљање преко ДеалЕкцханге и шире, Висницк је рекао да је постало веома јасно да је индустрија и даље самом врху тешке, као 80 одсто бави се нуди као мало као 20 извора. Инвентар, а затим, још увек је у великој мери под контролом врха баве играча, са скоро 70 одсто залиха које контролише 10 извора, а 40 одсто контролишу врху два. Претпостављам, мада Висницк није рекао конкретно, да те две локације су нико други до Гроупон и Ливинг Социал.

Међу Топ Ситес, просечна инвентар за свако тржиште, Висницк рекао је 6.25 дневно - у односу на средње инвентар дневно, што је 1,29. Тако, чини се да разлика у инвентару између бигс и новооснованих је још увек прилично значајна, са половином од 350 и више се бави сајтова само нудећи 1 до 2 бави дневно.

А када је у питању националне дистрибуције, већина дневних бави сајтова за мање од 10 великих тржишта. Нешто мање од 20 одсто дневног бави играча у јединствено тржиште, док 69 одсто места су између 2 и 9 тржиштима, што значи да готово 90 одсто места су за мање од 10 тржишта. Наравно, као Лора опасности Овен од паидЦонтент указују , то ће вероватно променити у блиској будућности, као Интернет гиганти као што су Фацебоок (који само удружио са АМЕКС да створи свакодневно бави платформа ) и Гоогле - оне са утврђеним националним мрежама - избаце своје верзије.

У других значајних трендова, Висницк је рекао да мобилни постаје много већи фактор у простору, шуња до 32 одсто бави простора, у односу на интернет износи 61 одсто, и е-маил на 2 одсто. Мобилни бави простор је заиста почела да се загреје у последње време, са АТ & Т скакање у свакодневни посао игри јуче, нудећи свакодневно бави кроз ИП.цом. Фоурскуаре је најавио прошле недеље да би било дистрибуцију компаније АТ & Т понуде за Дан својих 10 милиона корисника .

Такође вреди поменути: БИ напоменути да предузетнички капитал фирме уложиле 1,6 милијарди долара у капитал у свакодневном бави сајтова до сада у 2011. Док је број дневних послова сајтова има куинтуплед у прошлој години, само 22 предузећа су добили средства у прошлој години. И, 270 неких компанија прати Дневни понуде за медије, само 32 су добила средства од "инвеститора заједнице". Опет, првих десет бави сајтовима су оне расту масти на ВЦ долара (Гроупон за дневне социјалног), док су остали боре за сто белешке.

Ипак, најинтересантнија тренд све наводе Висницк би морао бити да је 5 процената од свих дневних бави сајтови су сада користи неки облик животињског имена. ДеалЦхицкен, Рхино Понуде, ТовнХог, Деал рода, зец пакет, и Румба рибе су међу животињама у вези локације које падају на памет. Изгледа да само постоји нешто о животињи која каже "попуст". Ја ћу га оставити на вама, читаоче, да се одреди значај - ако их има - овог сочног тренда.


Няма коментари:

Публикуване на коментар