неделя, 5 юни 2011 г.

Компримовани време Аустралије телескоп Компактни Арраи

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/0FFVXz5ySL8/Compressed-Time-at-the-Australia-Telescope-Compact-Array:
епаелл пише "Ја сам био играју мало са Тиме-лапсе видео монтажу и током прошле недеље, док Дужност астроном Аустралије ЦСИРО је телескопа Компактни Арраи (АТЦА) у близини Наррабри у земљи Новом Јужном Велсу (Аустралија) Играње са видео је. све сасвим ново искуство за мене, али сам имао забавно стављајући заједно овај и помислио други могу уживати у њој сам заробљен број снимке и око телескопа и покушао да истакне не само инструмент и небо, али и неке. Вилдлифе наилазимо на дневној бази уз поштовање тамо такође укључује. обавезне видео цоцкатоос узимајући хаириде на једном од јела и жабе у контролној соби да су наши стални пратиоци током дугог посматрања седница :-) Препоручујем пребацивање из 360п до 1080п и подешавање на режим целог екрана да бисте добили пун ефекат видео. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар