събота, 30 април 2011 г.

Питајте Енгадгет: најбоље решење Нетворк Бацкуп за више рачунара?

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/04/29/ask-engadget-best-network-backup-solution-for-multiple-computer/:
Знамо да имате питања, а ако сте довољно храбри да питам свету за одговоре, ево одвод за то. Ове недеље Поставите Енгадгет питање долази до нас из Стив, који изгледа да доказује колеџу стереотипа лоше у великом начин. Ако сте у потрази за послати упит на своје, кап нам линију на питајте [у] Енгадгет давт] цом [.
"Ја сам студент и ми смо ажурирање наших Интранет / могућности мреже у мојој кући братства. Једна од идеја је да се створи мрежа диск за бацкуп за сваког члана који живе у. Ми већ имамо мрежу драјв доступан је свима у Виред ( око 40 људи путем Етхернет кабла), тако сирови складиштење и инфраструктура је ту јефтино. Шта је добар софтвер за прављење резервних копија који је цросс-платформа (Мац и Виндовс) и бесплатна или релативно софтвер? Штавише, када резервну је на месту, шта кораке би требало предузети да се осигура безбедност сваког припадника података Хвала! "
Било који софтвер Јункиес (или Фрат администратори), тамо неге придружити се? Изгледа као заједнички проблем, заправо, и ми смо више него сигурни да неко лепи на тај 4,0 ГПА има одговор. Хитнути твоје у коментарима испод.

Питајте Енгадгет: најбоље бацкуп решење за мреже више рачунара? првобитно појавио на Енгадгет на Сун, 29 Маи 2011 22:32:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар