събота, 30 април 2011 г.

Питајте Сласхдот: најбољи мали-отиске Модерна прегледач?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/WjHBTmsOLek/Ask-Slashdot-Best-Small-Footprint-Modern-Browser:
Аннирак пише "Недавно сам почео сам платио праксу у компанију која се шири брже од својих ИТ одељења могу да понуде нови хардвер као последица., Ја сам била издата П4 2.4ГХз са 512МБ РАМ-Тренутно, ја сам помоћу. Фирефок 4, али сматрам да се једе превише мог ограниченог РАМ-а ја бих радије не дају неке од модернијих интерфејс функције које се нуде од стране садашње верзије Фирефока и Цхроме-а, али ми је потребан мањи отисак. Који други прегледачи су тамо који би могли да ми помогне очувању ресурса. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар