вторник, 11 октомври 2011 г.

Један Апп Да Правило их све

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/4nHRr6NYerc/:
Screen Shot 2011-10-10 at 5.41.58 PM

Па ако то није мој стари пријатељ нова Фацебоок апп програмер страна ... Да да мистериозно до-до датума Фацебоок Мобиле Девелопер страница од пре пар недеља је коначно отишао званично живи са својим објашњење како синхронизованих Фацебоок-мобилне платформе ће раде преко својих иПхоне, иПад, веб апликације и на крају Андроид апликације (понекад су те ствари толико антицлимацтиц).

И, за разлику од поједностављену три корака (у даљем тексту) сам добио када преузети нову Фацебоок-иПхоне апп, ово програмер памфлет има мало више информација о мотивацији иза промене.

Од изгледа од тога нови мобилни Фацебоок-искуство је центриран око вођења програмерима апликација садржаја и самозадовољни на Фацебоок. У ажурирање објављена данас, и веб апликације и Иос, апликација сада карактеристика истакнути иконе за пријатеље, Поруке и обавештења. У главом према програмер симбиоза, Фацебоок је истакао да Обавештења ће омогућити корисницима да прате линкове на иОС или веб апликације, ако су позвани од стране њихових пријатеља - У истом духу, корисници ће моћи да приступе апликацијама кликом на линк у њиховом Вести феед.

Документација такође указује на то да ће Тимелине, које је још један знак да је Фацебоок жели да буде агрегатор свих апликација, долази на мобилни ускоро.

Можда највећи корак ка стварању њихове програмери осећају све топло и пријатно (и удобан) у Фацебоок платформи мобилни интеграција Адресе, што вам омогућава да дођете до око изнутра Фацебоок-Мобиле. Маркера је благодет за програмере који желе да повећају виралити, ја већ преузетог иОС апликације просто зато што је маркирана на Фацебоок-у ("Речи са пријатељима") и ја сам откривањем Фацебоок-ће возити довољно скидања апликација да ће бити у стању да наплаћују аффилиате. Фацебоок је рекао Унутар Фацебоок- да је њихова политика није била "да разговарају о таквим детаљима."

Можда једина ствар о новим функцијама које није у потпуности програмер, плус је био услов да програмери не могу да користе Фацебоок Кредити на својим иОС матерњи или веб апликације , али чак и то је ублажена чињеницом да су и Фацебоок и Аппле имају исти 30% смањити - тако девс су флеецед на било који начин.

Док мисле да на крају бих повезати два, мој Фацебоок Веб Апп је тренутно само ми даје опцију да посети апликације које имају одговарајуће ХТМЛ5 апликације и мој Фацебоок иОС апликација је само за мене показује апликације које имају одговарајуће иОС апликација. Сам питао сам Фацебоок-ли су икада ћемо укључити и ХТМЛ5 и иОС апликација на свим платформама и они тек треба да се вратим на мене.

Можда је то зато што још увек пуњења се на апликације? Њихов ХТМЛ5 "апликације Сховцасе" је тренутно танак пицкинс.


Няма коментари:

Публикуване на коментар