неделя, 23 октомври 2011 г.

Спојлер Алерт: Стив Џобс Уживао сам много врста чаја, Књига каже

Занимљиве вести о УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/fT3cV1daxaY/:
steve jobs1

Као и многи од вас сам гледао сталан ток инкрементални Стив Џобс у вези вести у последњих неколико дана, које проистичу из непосредне покретање Послови биографији Валтера Иссацсон је:

Послови смислио име Аппле-а на фруитариан дијети, он је одустао хришћанства у 13 година, волео је Краљ Лир, био је разочаран у председника Обаму, његов први посао је био на Атари, он цени једноставност, корисност и лепоту, он је мрзео Фокс, он је био опседнут Боб Дилан, он је од Јоан Баез, он је отпор рано операције рака панкреаса, био је инспирисан Цусинарт хране процессер, био је инспирисан пут у Јелли Беан фабрици, он је саветовао Била Клинтона да кажем земље о његовој афери са Моником Левински, он је мислио Јохн Маиер је "ван контроле", рекао чак ни консултовала психички.

"То је као књига стриптиз", рекао је Твиттер корисника Нуно Маја, када сам питао да ли читаоци и следбеници оријентисане све микро спојлери. "Ако сам прочитао у својој биографији да је убио бизона, ја ћу престати интернета за годину дана", нашалио Шон Фарнер, позивањем на смешан причу о Фацебоок-генерални директор Марк Зуцкерберг који је претходно направио Тецх Блог рунде. "Људи је досадно," Технологија Пундит Ден Фромер рекао, објашњавајући навале инкрементални Стив Џобс, насловима и прегледаних страница које неминовно донети, "Ја сам на Стив Џобс читање ембарга све док књига у мојим рукама."

Иссацсон је "Стив Џобс" званично излази понедељак, али многи књижарама већ га на лагеру - што може да објасни зашто Хуффингтон Пост и АП тврде да су купили своје копије. Након њихово вођство и ја покушао да купи рано копију, питамо људе који долазе и из СФО да провери своје књижаре, као што сам чуо да су неки људи њихов набавио тамо.

Резултат? Без коцке, чак и након ГеекЛист оснивач Рубен Кац понудио књижару цоунтерперсон 1000 долара за књигу, организовање новац у сто новчанице се на шалтеру. (Напомена:. Нисам га питам да понуди готовину) Кац је од тада три пута покушао да добије копију на другим књижарама, без успеха. Понедељак је тада.

У међувремену, већина оних који су заинтересовани у животу визионарски и времена ће се халапљиво крилу сваку Послови у вези са малчице и цурења. То једноставно своди на понуде у односу на потражњу.

Као Џош Ронин одговоре на Куора , "Доња линија: Стив је био веома приватна момак. Када је Волтер га је питао зашто му је што му је дозволио (новинар) да пише о његовом приватном животу, он је одговорио: "Желео сам да ме моја деца знају. Нисам био увек ту за њих, и желео сам да они знају зашто и да разуме шта сам урадио. " Чак и његова деца нису знали много о њему. Па зашто нам је стало? Да бисте добили чак и увид у његов приватни живот је само обичан интересантно. Ми не чујемо много о томе уопште. "

"То држи га живог за оне од нас који се надамо да ће заувек живети", рекао је Томас Мураца, објашњавајући да чак и нешто тако као световне перусинг Послови "читање Лис

Няма коментари:

Публикуване на коментар