вторник, 13 септември 2011 г.

Одрастања геек: Били Стил

Занимљиве вести УРЛ:http://www.engadget.com/2011/09/12/growing-up-geek-billy-steele/:
Добродошли на одрастање Геек , у току карактеристика, где смо се осврнете на нашу омладину и причају приче одрастања да се штребера да смо. Данас, ми имамо наш врло властити уредник, Били Стил .

Гледајте да Даппер младић право тамо? Никада не би помислио неко обучени да гоофили као клинац би одрасти да буду технолошки блогер, сада зар не? То је тачно - и никад нисам мислио тако ни - али, као што би сам дошао да сазнам, моје детињство необичним би помогло облик мој штребер сензибилитета у више од једног начина. Све почиње са чињеницом да сам је покренуо мој бабе и деде, који је био страшан, али обично је значило да сам био на најмање годину дана иза на све популарне справице. То је такође значило да сам био приморан да држе ствари мало дуже, тако да док моји пријатељи су штитницима за Н64, ја сам и даље био Роцкин 'Контра на НСЗ (није срамота).

Дозволите ми да искористим корак уназад за тренутак. Мој први изложеност технологији било које супстанце је високо километража Атари је код моје маме. Имала је читав библиотека игре, али само две које сам стало до било Фроггер и Гранд Прик. Након неколико година, када сам добио да је прижељкивани Сл Нинтендо, ја сам преживео на сталном исхрани Екцитебике, база учитава и ТЕЦМО Супер Бовл. Након што игра све док нисам могао да видим равно - у неколико наврата, као основне момак - Био сам у стању да стринг заједно неколико сезона непоражен са тимом америчких Даллас Цовбоис. Сад сам преузела положај вентилатора Пантера ', али сам одступити.

Наставити читање одрастање лол: Били Стил

Одрастања геек: Били Стил првобитно појавио на Енгадгет он Фри, 12 Сеп 2011 16:05:00 ЕДТ. Погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил ову | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар