четвъртък, 22 септември 2011 г.

Ми смо живи од 2011 Фацебоок Ф8 Девелопер Цонференце! (Видео)

Занимљиве вести УРЛ:http://www.engadget.com/2011/09/22/were-live-from-facebooks-2011-f8-developer-conference/:
Ох иеах, ми смо ту, живе на Ф8 Девелоперс Цонференце у Сан Франциску, а ми ћемо да вам ударац ударац о томе шта је у продавници за све вас Фацебоок-воли људи. Улице је прича и гласина млин је бућкање при пуној родила о томе шта можемо очекивати, али Марк Зуцкерберг је уводно удаљен је само минута, и све ће ускоро бити откривена. Дакле, проверите поново овде да се кашичицу на све нове друштвене мреже Гоодиес како их је он јела напоље.

Упдате: И то је у току. Главом о прошлости паузе за ливе стреам.

Наставити читање Ми смо живи од 2011 Фацебоок Ф8 Девелопер Цонференце! (Видео)

Ми смо живи од 2011 Фацебоок Ф8 Девелопер Цонференце! (Видео запис) првобитно појавио на Енгадгет он Фри, 22 Сеп 2011 12:54:00 ЕДТ. Погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил ову | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар