вторник, 19 юли 2011 г.

Дентсу Да - Искључиво - продајте дисплеј за Скипе у Јапану

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/np661T-2neU/:

Маркетинг и оглашавање гигант Дентсу је потписала уговор (ПДФ) са Скипе-а да понуди огласе приказивати у Јапану. Према условима споразума, Дентсу ће служити као ексклузивни партнер приказ реклама за Скипе у Јапану од јула 2011, најмање за рекламне кампање које нису више национални или више регионалног карактера.

У новембру 2010, Аппле и Дентсу најавио партнерство које су други одговорни за продају ИАДС у Јапану. Дентсу такође ради и са Фацебоок- а ОпенКс .

Дентсу ће почети продаја Скипе дигитални инвентар, који ће се појавити у "Дом" картицу Скипе за Виндовс (верзија 5.1 и горе) са тренутним дејством.

Према две компаније, корисницима Скипе у Јапану проводе у просеку 2 сата месечно на Скипе-Хоме. Све у свему, Скипе-а може да се похвали просеком од 170 милиона месечних корисника широм света и око 30 милиона истовремених корисника на врхунцу пута од марта 2011.

Огласи на Скипе-Почетна су обично већи од типичног рекламу, и прошири се два пута своју оригиналну величину (и интерактивних елемената) по кликом. Према условима споразума, број оглашивача на Скипе-у су ограничене на један дневно.

Интерактивни огласи за Скипе Виндовс клијената су ваљани у марту 2010 .

Дентсу и Скипе истичу да је ово само прва фаза њиховог односа.

Невероватно, Дентсу је првобитно основана давне 1901 (да, то би било пре 110 година). Она тренутно има близу 20.000 запослених широм света сервисирања око 6.000 клијената.

Компанија повремено улаже у америчке компаније кроз њене подружнице комора; они иза огласа за мобилне мреже оператера ЈумпТап и онлајн видео компаније Бригхтцове , на пример.


Няма коментари:

Публикуване на коментар