вторник, 19 юли 2011 г.

АМЕКС повезује Фацебоок са Купон-мање Понуде и омогућава Трговци Иди Социјално

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pOd1ZGbCmUE/:

Америцан Екпресс ће све на дневном бави бизнис, удара се баве Фацебоок-који је сличан ономе што већ има са Фоурскуаре . Кроз нови Фацебоок апп под називом " линк, као, љубав ", АМЕКС картица могу да повежу своје картице да своје Фацебоок налоге као што су већ могу да повежу своје картице својим Фоурскуаре рачуне. Када они то чине они ће добити таблу од послова из брендова као што су Ухоле Фоодс, Дункин 'Донутс, Девица Америци, и спорта ауторитета. (Ове понуде су другачији од Фацебоок-Понуде које Фацебоок-сама извора)

За разлику од Гроупон или ЛивингСоциал, ови АМЕКС се бави не захтевају неко да унапред купите било шта или да представе било коју купона трговцима. Један од највећих изазова за дневним индустрије бави јесте како измерити колико нуди заправо откупљен на хиљаде различитих учествују предузећа. Али, АМЕКС је предност овде у да је већ је плаћање мрежа која је подешена и прихваћена у предузећима великих и малих у целом свету. Сви људи треба да урадите је купити ставка баве својим АМЕКС картицом и они ће бити кредитиран договор износ. Фацебоок заокрет је да се бави утицајем које видите оно што ви и ваши пријатељи "као" на Вебу помоћу Фацебоок-као што је дугме.

Иако су многи бави на тржиште су са националних брендова, Амек је такође усклађивање своје односе са мањим локалним трговцима. То је покретање програма чији је циљ да их се зове Иди социјалну који омогућава трговцима да управљају бави преко Фацебоок-а и како Фоурскуаре, са осталим друштвеним мрежама да се додају у будућности. Власници предузећа ће моћи да креирају сопствени купон-мање бави само-служе начин на који се активирају кад год неко са повезан рачун купује договор ставку. Самоуслужног је изазов до сада са локалним трговцима, али АМЕКС може на тржишту да их кроз постојеће канале.

Иди Социјални ће такође омогућити трговцима да своје локације на друштвеним мрежама као што су Фацебоок и Фоурскуаре и пратите своје кампање баве преко те мреже. Од АМЕКС има све податке о плаћању, она може да прати откупа бавити прилично лако. Затварање понуде откупа петља Самац највећи изазов у ​​дневном простору бави. Чак Гроупон Сада, Гроупон мобилних апликација са тренутним бави, захтева учествују трговци да су иПхоне и обуку запослених о томе како да откупи понуде. АМЕКС не покушава да промени понашање потрошача или трговац, осим да им подстицај да платите АМЕКС односу готовини или кредитном картицом.

Иако је све добро звучи на папиру, доказ ће бити у квалитет и густина уговоре који АМЕКС да набави. Ово ће бити битка између локалних продајне снаге. Али изгледа да Гроупон и ЛивингСоциал коначно имају неке озбиљне конкуренције.


Няма коментари:

Публикуване на коментар