Анонимни читалац пише: "После освајања опасности и продире у дијагнозу медицинске болести, ИБМ-ов следећи захтев за Вотсон је побољшања продаје и подршке купцима. Компаније ће бити у стању да једноставно попуните Вотсон (или, боље речено, ДеепКА) са домен-специфичних информација о производима и услугама, и завалите јер користи своје природне језичке вештине обраде да се одговори на питања потенцијалних купаца потенцијалне користи су огромне Вотсон могао да повећа постојеће продају и подршку тимовима, или замените их у потпуности.. Такође, у прелепом. и само-испуњења заокрет, прва примена овог поновног наум Вотсон ће бити интерно бити, у ИБМ-у, да помогне продају више ИБМ-Ватсонс другим компанијама. "
Прочитајте више ове приче на Сласхдот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар