вторник, 21 юни 2011 г.

Више су корисници Фацебоок-Схуннинг

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/s3lxO1Ja3uo/More-Users-Are-Shunning-Facebook:
Хју Пицкенс пише пише "Блејк Снег пише да докази указују на то да мали, али све већег броја корисника - бар у Северној Америци, где је Фацебоок користи посебно засићених - могу бити схуннинг сајт са Фацебоок-губи скоро 6 милиона корисника, пада са 155,2 милиона на почетку маја до 149,4 милиона еура на крају месеца, први пут САД је изгубила корисника у прошлој години Неки корисници се жале да трошите толико времена на Фацебоок-у да су они кратко мења остатак. своје животе "Ја сам схватио да не бих поново изгледају као старац и желим сам провео више времена на Фацебоок-у,". каже Дејвид Кол, ИТ менаџер из Бостона, и додао да верује популарне друштвене мреже сајт корисно средство, али не и замена за оно што он назива "реалбоок" искуства Кип Кригер. студент из Вирџиније, каже да Фацебоок је постао предвидив "То је заиста добио до тачке у којој знам управо оно што су моји пријатељи ће. порука. Они обично само написати исту ствар изнова и изнова, а ја примам мука да "још увек постоје много задовољних корисника Фацебоока него незадовољних оне, тако да су Фацебоок-схуннерс незнатну мањину или део растући тренд?". Имајући то везе са другима је врло моћна ствар ", каже Тоби Бушман који су се осетили толики притисак да је одлучила да се придружи Фацебоок-у, а драго јој је." Осећам се као да сам део нечег већег и великог него само мој живот, као боравак-ат-хоме мајка "."

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар